€ 125 per m² per jaar (excl. btw)

Omschrijving

INTRODUCTIE
Nu voor verhuur beschikbaar!
Ontdek een direct te betrekken kantoorruimte in het maritieme zakelijke hart van Rotterdam, gelegen aan de Albert Plesmanweg 63 in de Waalhaven. Deze turn-key kantoorruimte van ca. 250 m² biedt een uitstekende gelegenheid voor bedrijven die op zoek zijn naar een professionele werkomgeving met hoogwaardige voorzieningen. De locatie is goed bereikbaar, zowel met de auto via de A15 als met het openbaar vervoer, wat zorgt voor optimale bereikbaarheid.
De kantoorruimte beschikt over een aantrekkelijk opleveringsniveau, inclusief vergaderkamers, luxe pantry en diverse voorzieningen. Daarnaast is het mogelijk om naamreclame aan de gevel te voeren. Kortom, een uitstekende huisvestingsmogelijkheid in het maritieme zakelijke centrum van Rotterdam, de Waalhaven.
SPECIFICATIES
– Gelegen in de Waalhaven;
– Turn-key opleverniveau;
– Airconditioning aanwezig;
– Goede bereikbaarheid met de auto en het openbaar vervoer.
LOCATIE
Het gebouw is gelegen aan de Albert Plesmanweg 63, (3088GB) te Rotterdam in het maritieme zakelijke centrum van Rotterdam, namelijk de Waalhaven! De locatie is zeer goed bereikbaar met eigen vervoer door de ligging op korte afstand van zowel de Maastunnel traverse als de A15, onderdeel van de ring rond Rotterdam. Met het openbaar vervoer is de bereikbaarheid gewaarborgd door middels van diverse buslijnen van en naar nabijgelegen metrostations(s) alsmede de watertaxi.
BEREIKBAARHEID
MET DE AUTO
Met de auto is deze locatie zeer goed bereikbaar via de ring rond Rotterdam (A15), afslag Charlois of Pernis/Heijplaat. Komende vanaf de noordzijde (centrum & A20) is de Albert Plesmanweg goed bereikbaar via het Maastunneltracé.
MET HET OPENBAAR VERVOER
De Albert Plesmanweg is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Direct voor de deur bevindt zich de halte van buslijn 69. De RET zet in de spits extra bussen in. De metrostations Maashaven en Rijnhaven hebben in noordelijke richting een rechtstreekse verbinding met Rotterdam centraal station en in zuidelijke richting een rechtstreekse verbinding met Hoogvliet en Spijkenisse.
OPPERVLAKTEN (IN V.V.O)
1e verdieping: ca. 250 m²
Totaal: ca. 250 m²
PARKEREN
Er zijn 6 parkeerplaatsen voor verhuur beschikbaar.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte beschikt over een inbouwpakket, bestaande o.a. uit:
– Management/- vergaderkamers van verschillend formaat, uitgevoerd in glazen scheidingswanden;
– Vloerafwerking in de vorm van tapijt en zeil in de pantry en gangzone;
– Systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen
– Luxe pantry/ bar met inbouwvoorzieningen;
– Verwarming d.m.v. radiatoren;
– Koeling d.m.v. klimaatinstallatie (top koeling) en aanvullend zijn er airco’s;
– Kabelgoten voorzien van elektra en databekabeling. In het gebouw is Glasvezel aanwezig;
– Rolgordijnen aan de binnenzijde;
– Gescheiden toiletgroepen;
– Mogelijkheid tot het voeren van naam reclame aan de gevel (ter hoogte van de verdieping).
HUURPRIJS KANTOORRUIMTE
De huurprijs van de kantoorruimte bedraagt € 125,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met servicekosten en btw.
HUURPRIJS PARKEERPLAATSEN
De huurprijs van de parkeerplaatsen bedraagt € 550,- per plaats per jaar, te vermeerderen met btw.
SERVICEKOSTEN
Het voorschot servicekosten bedraagt een nader te bepalen bedrag.
BETALING
Betaling van de huur, servicekosten en btw geschiedt per kwartaal vooruit.
AANVAARDING
Per direct.
HUURTERMIJN(EN)
5 jaar met aansluitende perioden van telkenmale 5 jaar.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringang, op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI- alle huishoudens (2015 =100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
ZEKERHEIDSSTELLING
Huurder dient een onvoorwaardelijke en onherroepelijke bankgarantie te stellen bij een erkende Nederlandse bankinstelling, ter grootte van tenminste drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met btw.
BTW
Bij het vaststellen van de huurprijs is uitgangspunt geweest dat huurder het gehuurde voor tenminste het bij de wet vastgestelde of nader vast te stellen minimum percentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van btw, zodanig dat kan worden geopteerd voor een belaste (ver)huur. Indien een niet btw belaste verhuur wordt overeengekomen zal een opslag op de huurprijs worden berekend.
OVEREENKOMST
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) voor kantoorruimte en overige bedrijfsruimte, versie februari 2015, met bijbehorende algemene bepalingen eventueel aangevuld met bijzondere bepalingen van verhuurder.
DISCLAIMER
BRiQ real estate B.V. heeft deze vrijblijvende projectinformatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld, maar aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de eventuele onjuistheid ervan. Op alle teksten en beelden in deze vrijblijvende projectinformatie berust het copyright bij BRiQ real estate B.V. Dit houdt in, dat er niets zonder toestemming van BRiQ real estate B.V. mag worden gekopieerd. Deze vrijblijvende projectinformatie dient slechts als indicatieve informatieverstrekking en kan nimmer worden beschouwd als aanbieding c.q. offerte.
Interesse in dit object?
Dennis Bakker

Dennis Bakker

Real Estate Agent | Offices + 31 (0)6 29 038 601
bakker@briq.nl

    Beantwoord deze vraag om te bevestigen dat u een mens bent:

    Vergelijkbare objecten

    Nieuwe Binnenweg 29 C
    kantoorruimte

    Nieuwe Binnenweg 29 C

    Rotterdam
    € 185 per m² per jaar (excl. btw)
    200 m²
    Waalhaven O.z. 83 H
    kantoorruimte

    Waalhaven O.z. 83 H

    Rotterdam
    € 2.750 per maand (excl. btw)
    172 m²
    Bahialaan 200
    kantoorruimte

    Bahialaan 200

    Rotterdam
    € 160 per m² per jaar (excl. btw)
    2.731 m²