€ 5.500,- per maand

Omschrijving

ALGEMEEN

Representatieve, multifunctionele bedrijfs-/kantoorruimte gelegen op een uitstekende zichtlocatie aan de doorgaande weg op bedrijventerrein Gadering te Hoogvliet-Rotterdam. Het object bestaat uit ca. 450 m² bedrijfsruimte gelegen op de begane grond, ca. 250 m² kantoorruimte verdeeld over de begane grond en 1e verdieping, alsmede 4 parkeerplaatsen gelegen voor het gehuurde.
De bedrijfsruimte is o.a. voorzien van een elektrisch bedienbare overheaddeur, een grote lichtstraat voor natuurlijke daglichttoetreding, verlichtingsarmaturen, krachtstroompunt(en) en een monolithisch afgewerkte betonvloer met een maximale vloerbelasting van ca. 1.500 kg/m². De vrije hoogte in de bedrijfsruimte bedraagt ca. 7,75 meter.
De kantoorruimte is verdeeld over de begane grond en 1e verdieping. Op begane grond bevindt zich de entree, een directiekamer, vergaderruimte en kantine. De kantoorruimte op de 1e verdieping bestaat uit een open kantoorvloer. De kantoorruimte is o.a. voorzien van gestucte wanden, plaatradiatoren aangesloten op de cv-installatie, systeemplafonds v.v. ledverlichtingsarmaturen, een pantry blok op de begane grond en 1e verdieping, keurige betegelde sanitaire voorzieningen (M/V), airco-units, kabelgoten v.v. contactdozen en databekabeling.

ENERGIELABEL

Het object beschikt over energielabel C.

BEREIKBAARHEID

De bereikbaarheid van het object is optimaal dankzij de ligging op slechts enkele minuten van de op- en afrit van de Rijksweg A15. Daarnaast is Gadering het enige bedrijventerrein in de regio met een metrostation (metrostation Tussenwater). Hierdoor is het bedrijventerrein tevens uitzonderlijk goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

KADASTRALE AANDUIDING

Gemeente Hoogvliet, sectie F, nummer 2480.

INDELING

Ca. 450 m² bedrijfsruimte op de begane grond;
Ca. 250 m² kantoorruimte verdeeld over de begane grond en 1e verdieping;
4 parkeerplaatsen op eigen terrein.

Voormelde oppervlakten zijn indicatief berekend aan de hand van opname ter plaatse, op basis van plattegrondtekeningen en informatie verkregen via www.bagviewer.nl. De oppervlakten zijn zo secuur mogelijk vastgesteld, doch mogen niet worden aangemerkt als verhuurbare oppervlakte zoals gedefinieerd door het Nederlands Normalisatie-instituut in bijlage B van NEN 2580.
Onder- dan wel overmaat van het metrage zal nimmer (kunnen) leiden tot enige verrekening van de huurprijs en/of eventuele kosten bijkomende leveringen en diensten, tijdens de periode van deze huurovereenkomst met inbegrip van eventuele verlenging(en) hiervan.

OPLEVERINGSNIVEAU

Bouwaard/algemeen:
– onderheide betonfundering;
– betonnen verdiepingsvloeren;
– opbouw staalconstructie;
– unit-scheidende wanden kalkzandsteen;
– geïsoleerd staaldak met bitumineuze dakbedekking;
– meterkast met aansluitingen voor nutsvoorzieningen, water en telecommunicatie;
– brandblusmiddelen.

Het object wordt casco verhuurd doch is het thans uitgerust met de navolgende voorzieningen:

Voorzieningen/specificaties:
Kantoorruimte:
– indeling begane grond: entree met trapopgang naar de 1e verdieping en doorgang naar het
kantoorgedeelte en de kantineruimte op de begane grond;
– indeling 1e verdieping: gesloten overloop met toegang tot de open kantoorvloer;
– systeemplafond v.v. LED verlichtingsarmaturen;
– gestucte wanden;
– kantoorruimten voorzien airco-plafond-/splitunits;
– luxe betegelde toiletgroep (M/V);
– pantry op de begane grond en 1e verdieping;
– wand- en vloergoten ten behoeve van databekabeling voorzien van wandcontactdozen;
– hardhouten binnendeurkozijnen met stompe deuren.

Bedrijfsruimte:
– monoliet afgewerkte betonvloer, maximale vloerbelasting 2.000 kg/m²;
– vrije hoogte onder de staalconstructie circa 7,75 meter;
– elektrisch bedienbare overheaddeur (4,60 H x 4,20 B);
– daglichttoetreding middels grote lichtstraat;
– verlichtingsarmaturen;
– verwarming middels heater;
– wandcontactdozen;
– krachtstroompunt(en);
– brandblusmiddelen.

HUURPRIJS

€ 5.500,– per maand.
Bovengenoemde huurprijs is exclusief BTW, servicekosten en BTW over de servicekosten.
Huur te voldoen bij vooruitbetaling per maand.

HUURPRIJSAANPASSING

Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURTERMIJN

5 jaar met verlengingsperioden van 5 jaar. Ieder ander termijn in overleg.

OPZEGTERMIJN

Wederzijdse opzegtermijn van twaalf maanden tegen het einde van een huurperiode. Ieder ander termijn in overleg.

OMZETBELASTING

Het uitgangspunt is dat Huurder het gehuurde voor tenminste het bij Wet vastgestelde of nader vast te stellen minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting, zodanig dat met de ondertekening van de huurovereenkomst zal worden geopteerd voor belaste (ver-)huur. Indien Huurder na de huuringangsdatum niet of niet meer aan dit uitgangspunt kan voldoen, zal de huurprijs worden verhoogd, zodanig dat Verhuurder wordt gecompenseerd voor de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid van het verrekenen van omzetbelasting.

SERVICEKOSTEN

€ 125,00 per maand excl. btw ten behoeve van de navolgende leveringen en diensten vanuit verhuurder:
periodieke controle CV- installatie;
periodieke controle airco-unit(s);
periodiek onderhoud aan brandblusapparatuur;
glasbewassing buitenzijde
onderhoud buitenterrein;
ongedierte bestrijding;
periodieke controle overheaddeur.

ZEKERHEIDSSTELLING

Een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief BTW.

HUUROVEREENKOMST

Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in februari 2015.

BESTEMMINGSPLAN

Bij de gemeente Rotterdam valt de onderhavige onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan “Hoogvliet Noordoost’’, vastgesteld op 12 oktober 2023 met als enkelbestemming “bedrijventerrein”. De voor ‘bedrijventerrein’ aangewezen gronden zijn bestemd voor bedrijven voor zover deze voorkomen in categorie 1 tot en met 3.2 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten behorende bij het bestemmingsplan.
Raadpleeg voor alle regels en bijlagen de website: ruimtelijkeplannen.nl.

PRIVACY

BRIQ respecteert uw recht op privacy en garandeert dat uw persoons- en/of bedrijfsgegevens op een vertrouwelijke en verantwoordelijke wijze zullen worden behandeld, overeenkomstig de richtlijnen uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

DISCLAIMER

Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.

Interesse in dit object?

Bryan Neeleman

Real Estate Agent I Industrial & Logistics + 31 (0)6 194 64 572
neeleman@briq.nl

Vergelijkbare objecten