BRiQ real estate lanceert nieuwe merkidentiteit: ‘Rethinking Real Estate’

Op maandag 16 juni introduceert BRiQ real estate een nieuwe merkidentiteit. Het Rotterdamse kantoor, gespecialiseerd in commercieel vastgoed, laat het vertrouwde blauw en oranje achter zich en kiest voor warme terracottatinten en diep bordeaux. Met de woorden ‘Rethinking Real Estate’ positioneert BRiQ zich nog sterker als onafhankelijk adviseur binnen commercieel vastgoed. “Deze nieuwe uitstraling sluit beter aan bij wie we nu zijn, een scherp en zelfstandig advieskantoor met de inhoud van een corporate en de toewijding van een boutique kantoor,” aldus Pieter Bas Koevermans, managing partner van BRiQ.

Nieuwe uitstraling, vertrouwde mentaliteit

Met de vernieuwde visuele identiteit, een aangescherpte positionering en een helder manifest laat BRiQ zien waar het merk voor staat: clear, clever en committed. “Onze identiteit is onlosmakelijk verbonden met de stad waar onze wortels liggen,” zegt partner Rogier van Wijngaarden. “Rotterdam is nuchter, recht door zee en pragmatisch, precies zoals wij ook werken. Deze rebranding voelt als een natuurlijke volgende stap.” De nieuwe merkidentiteit markeert bovendien een periode van groei. Inmiddels is het kantoor in Den Haag uitgebreid en er wordt zorgvuldig gekeken naar andere steden.

Een boutique kantoor met de kennis van een corporate

Van advies bij taxaties en transacties tot diepgaande performance-analyses en asset management: BRiQ werkt met partner-led teams aan de meest complexe vastgoedvraagstukken in Retail, Hospitality, Offices, Logistics en Industrial. “Onze brede expertise stelt BRiQ in staat om maatwerk te leveren dat zowel doeltreffend als inhoudelijk sterk is. Geen mooie praatjes, maar degelijk advies en altijd met oprechte betrokkenheid.” Aldus Pieter Bas Koevermans. Met de nieuwe merkidentiteit is BRiQ klaar voor de toekomst, een toekomst waarin vastgoedvraagstukken vragen om helderheid, visie én lef.